Zoho nyní i pro marketing na sociálních sítích versus opačná strategie CRM

zoho campaigns logoStrategií Zoho je pokrýt potřeby majitelů malých firem a být tak pro ně jediným zdrojem integrovaných aplikací. Podobnou strategii používá Sage North America u služby Sage One.

Nová aplikace Zoho Campaigns podporuje kampaně na Facebooku, Twitteru a Lindkedinu. Lze ji dále integrovat s Google Apps, což umožní sysnchonizaci seznamů s databází Google Contacts.

Protipólem tohoto přístupu jsou cloudové aplikace přesně zaměřené na jediný cíl, pomoci malé firmě uzavřít obchod. Posledním příkladem takové strategie je OnePage CRM. Tato Cloudová aplikace je napojená na existující databázi kontaktů a nenutí tak malou firmu k udržování další databáze.

Zdroj: ZDNet

 

Strategie na podnikové aplikace
dashboard

K dosažení plné digitální transformace podniku je nutné mít dobře promyšlenou strategii pro rozvoj aplikací. Dinesh Varadharajan (CPO, Kissflow) navrhuje Celý článek