Software pro řízení spokojenosti zákazníků (CSM – customer satisfaction management) pomáhá SaaS poskytovatelům sbírat a analyzovat uživatelská data, takže mohou lépe plnit potřeby zákazníků.
SaaS řešení spolu přínáší i mnohem slabší loajalitu zákazníků.
Nová generace řešení CSM slibuje, že SaaS aplikace budou lepší v boji proti odcházení zákazníků.
Poskytovatelé SaaS a další výrobci software začínají citít potřebu efektivněji získávat, analyzovat a včasně reagovat na zákaznická data. To znamená používat nástroje k získávání detailů ohledně zákaznických preferencí, jako jsou nástroje pro průzkumy a další výzkumné metody k získávání názorů zákazníků.
JBara Software a Totango patří ke společnostem, které jsou průkopníky nové generace CSM řešení. Jejich řešení nejenže pomáhají SaaS poskytovatelům neustále vylepšovat aplikace k lepšímu uspokojení potřeb zákazníků, ale i napojit se na CRM systémy a umožnit firmám lépe sloužit jejich zákazníkům a prodávat jejich produkty a služby.
Tato CSM řešení se stanou dokonce ještě důležitějšími, jelikož konkurence sílí a loajalita zákazníků je krátkodobější.
Zdroj: http://www.enterpriseappstoday.com