Pro koho je CRM a pro koho organizér kontaktů
Organizéry jsou výborné pro samostatné profesionály s nižšími nároky, ale CRM software přináší plnohodnotné teamové řešení pro rostoucí společnosti.
CRM software je vhodnější pro potřeby rostoucích společností
Většina lidí zaměňuje CRM software s organizérem kontaktů. Nemusíte mít velké výčitky, jestliže si to také myslíte. Kvůli popularitě a úspěšnosti CRM software využívá řada ostatního software pro správu kontaktů označení CRM, i když má jen část funkčnosti, kterou má plnohodnotné CRM.
Je ovšem velký rozdíl mezi organizérem kontaktů a CRM softwarem. Organizéry jsou zaměřené na jednotlivce s omezenými nároky samostatně a netýmově pracujícího profesionála. Pro malou či střední rostoucí firmu nejsou organizéry schopny pokrýt potřeby týmu: práci ve skupinách, rychlost, zabezpečení, ukládání dat, automatizaci prodeje, workflow, automatizaci marketingu, zakaznický servis, integraci do dalších softwarů atd. Některé systémy pro správu kontaktů jsou dostupné pro malé skupiny uživatelů, ale proč používat jen organizér kontaktů, když můžeme dokázat daleko více v CRM?
Používáte-li Microsoft Outlook, či jiný e-mailový systém pro korespondenci a sledování informací o vašich kontaktech a plánovaných schůzkách, toto není CRM. Ano, toto je jistě lepší než vůbec nezpracovávat elektronicky vaše obchodní operace, ale stále jste velmi vzdáleni tomu, co můžete dělat s CRM.
Opravdový CRM software poskytuje plnou automatizaci front office pro zákaznické účty, kontakty, prodej, marketing, zákaznický servis, a integraci do back-office.
Hledání správného CRM
Vybírání si vhodného CRM může být vyčerpávající, ale v dnešní době je k dispozici mnoho zdrojů, které vám mohou pomoci s výběrem. Je možné najít řešení s vlastnostmi, které potřebujete za cenu, kterou si můžete dovolit.
Hodně stěstí!
publikováno na základě výzkumu Focus.com.
1 comment on “Správa kontaktů a organizér versus CRM”
That’s 2 clveer by half and 2×2 clever 4 me. Thanks!