SAP představil tento týden ve Vegas novou platformu nazvanou SAP Consumer Insight 365. Jedná se o cloudovou mobilní službu, která má umožnit značkám, market researcherům, mediálním společnostem a podnikům získat informace a analýzy o spotřebitelích.
Firmy mohou využít tato data k posílení vztahů se spotřebiteli a k poskytnutí více zacílených a kontextuálních marketingových zpráv.
SAP uzavřel partnerství s provozovateli bezdrátových sítí po celém světě a nalil data do své databáze HANA, kde ponechá anonymní data k využití podnikovým klientům.
Bezdrátoví operátoři sbírali data od klientů roky, většina dat se zaarchivovala a typicky zůstala nevyužita. SAP má mít dohody s operátory o sdílení výnosů.
SAP Consumer Insight 365 je nabízen na bázi předplatného. Firma může díky platformě například zjistit typický věk návštěvníků vůči poloze obchodu, či ve který čas se muži z cílové věkové skupině nachází s nejvyšší pravděpodobností v určité lokalitě.
Firmy mohou použít data k plánování reklamních kampaní, vývoji produktů, nebo aby lépe porozuměly jejich spotřebitelům.