Dashboardy pomáhají dělat klíčová rozhodnutí tím, že soustřeďují data z různých podnikových aplikací a služeb a dávají je k dispozici manažerům. (Dashboard ~ palubní, přístrojová deska).
Nové podnikové dashboardy vznikly jako reakce na nové pokroky v datové analytice a propojování služeb.
Následuje výčet dashboardů:
Kapta: Sleduje zaměstnace v návaznosti na cíle firmy (jak se plnění cílů zaměstnanci promítá do plnění cílů firmy)
Domo: Nabízí pohled na CRM, HR a finanční data. Zaměření je na větší společnosti.
QlikView: BI analytics dashboard se dokáže připojit k podnikovým datům podobně jako Domo a zvýraznit klíčové metriky a méně důležité metriky automaticky „vyšedivět“.
ChartBeat: Pohledy, analýzy webových aktivit v reálném čase
GoSquared: Dashboard pro webovou analytiku
GeckoBoard: Dashboard pro firmy podnikající na webu, soustřeďuje informace z řady webových služeb.
Zdroj: cio.com